Dlaczego reklama z listą produktów?

Lista Produktów

oferuje nowe możliwości reklamy dla sklepów internetowych – dzięki temu, że nasza reklama wyświetla się wraz z nazwą naszego sklepu, zdjęciem i nazwą produktu oraz ceną odróżnia się ona na tle innych reklam w wyszukiwarce Google. Reklama w Google Merchant Center daje również większe możliwości reklamowe, gdyż może występować jednocześnie z reklamą w linkach sponsorowanych. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasza reklama w Google może pojawić się dwukrotnie na tej samej stronie wyników wyszukiwania, co zwiększa nasze szanse na kliknięcie.

reklama w google

Korzyści reklamy z listą produktów

Reklama z listą produktów ma niezwykłe zalety:
większy współczynnik konwersji – dzięki lepiej dopasowanej reklamie, skróceniu ścieżki zakupowej (klient trafia dokładnie na produkt jakiego szuka) a także dzięki informacjom które klient widzi przed kliknięciem w reklamę (cena, nazwa sklepu) proces zakupowy przebiega sprawniej, dzięki temu więcej klientów dokonuje zakupu,
większy CTR i większy ruch – reklamy z listą produktów generują dwu- lub trzykrotnie większy ruch w porównaniu ze standardowymi reklamami w linkach sponsorowanych,
większy zasięg – możliwość wyświetlania się reklamy w liście produktów wraz z reklamą w linkach sponsorowanych zwiększa zasięg naszej reklamy.

Kampania produktowa jest tworzona za pomocą Google Merchant Center, które umożliwia zaimportowanie listy produktów, które chcemy reklamować. Reklama z listą produktów nie wymaga słów kluczowych dlatego ważnym elementem jest przygotowanie odpowiedniej listy produktów. Reklama Google Merchant Center dostępna jest w krajach w których aktywna jest usługa Zakupy Google.

Posiadasz sklep internetowy i chcesz reklamować się w Google Merchant Center?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę!