Dlaczego pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron

to jeden z najskuteczniejszych rodzajów reklamy, ponieważ dociera do klienta dokładnie wtedy, kiedy jest on już zdecydowany na zakup i zaczyna szukać, w którym sklepie kupić produkt, bądź u kogo zamówić usługę. Dlatego warto być wyżej niż Twoja konkurencja, bo w ten sposób Twój klient będzie mógł znaleźć i wybrać właśnie Ciebie!

pozycjonowanie stron

statystyki

Korzyści jakie daje pozycjonowanie stron

Wzrost sprzedaży towarów/usług – pozycjonowanie sprawia, że Twoja strona pojawia się w naturalnych wynikach wyszukiwania na odpowiednio dobrane frazy, a więc dokładnie wtedy kiedy klient jest zdecydowany na zakup i poszukuje gdzie kupić produkt lub zamówić usługę

Wzrost ilości odwiedzin na stronie – dzięki pozycjonowaniu zwiększa się ilość odwiedzin co wyraźnie pokazują statystyki stron

Wzrost rozpoznawalności firmy – pozycjonowanie stron powoduje wzrost jej pozycji na frazy brandowe, a więc te związane z nazwą firmy, dzięki temu możesz zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy

Wysoka efektywność – reklama wiąże się z kosztami. Koszt reklamy banerowej lub prasowej to co najmniej kilkaset złotych miesięcznie. Koszt pozycjonowania to kilkadziesiąt (za frazę regionalną) lub kilkaset złotych miesięcznie (za frazę ogólnopolską), co zwykle przekłada się na kilka do kilkuset kontaktów od klientów zdecydowanych na zakup. Dlatego pozycjonowanie stron należy do grupy reklam o bardzo wysokiej efektywności, gdyż koszt pozyskania klienta jest stosunkowo niski.

Jak rozpocząć pozycjonowanie? Wystarczy zwrócić się do nas po ofertę! Wspólnie dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe, a następnie po podpisaniu umowy będziemy ją pozycjonować w kilku etapach. Oferujemy różne rodzaje umów, zarówno krótkoterminowe jak i długoterminowe. Dla naszych klientów pozycjonujemy strony:
w formie stałego abonamentu – to stały niewielki abonament który klient płaci co miesiąc za usługi pozycjonowania
w formie płatności za efekt – klient płaci jeśli pozycjonowana fraza znajdzie się w top10
z rozliczeniem za ruch – dla sklepów internetowych posiadających co najmniej 1000 produktów – klient płaci tylko za każdego pozyskanego unikalnego użytkownika wg statystyk Google Analitycs.

Etapy pozycjonowania

etapy

1
Dobór słów kluczowych
Proces pozycjonowania zaczyna się od doboru fraz kluczowych. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe sprawią, że ilość odwiedzin na Twojej stronie wzrośnie. Dobre słowa kluczowe to takie dzięki którym osiągamy zamierzony cel jak najmniejszym kosztem.
3
Działania pozycjonujące
Działania pozycjonujące to przede wszystkim zdobywanie linków do Twojej strony oraz reagowanie na zmiany w algorytmie i wprowadzanie niezbędnych zmian.
2
Optymalizacja strony www
Optymalizacja jest niezwykle ważnym elementem w procesie pozycjonowania – pozycjonowana fraza powinna znajdować się w treści strony, w jej tytule oraz znacznikach h1-h6. Dobrze zoptymalizowana strona na proste frazy pozycjonuje się znacznie łatwiej, dlatego niezmiernie ważna jest optymalizacja
4
Analiza i raportowanie
Pierwszego dnia miesiąca nasz klient otrzymuje od nas raport zawierający tabelę z zestawieniem pozycji strony. Taki raport jest również dostępny 24/7 w panelu klienta.

pozycjonowanie_m_2

Pytania i odpowiedzi

  • Jak długo trwa pozycjonowanie?

    Określenie dokładnego czasu kiedy strona znajdzie się w top10 nie jest możliwe. Statystycznie około 70% naszych klientów znajduje się w top10 do 3 miesięcy, a około 20% do 6 miesięcy. Natomiast nie jest możliwe określenie ile potrwa pozycjonowanie dla konkretnej strony.

  • Jak naliczane są opłaty za pozycjonowanie?

    Przy pozycjonowaniu z płatnością za efekt płatność następuje dopiero po uzyskaniu top10. Do tego momentu nie płacisz ani złotówki. Cena podana w wycenie to płatność za miesiąc pozycjonowania frazy. Opłaty naliczane są wg następującego wzoru – przykładowo pozycjonowana fraza kosztuje 100 zł za pozycje 1-4 (70 zł za pozycje 5-10) i znajduje się 10 dni na pozycji 1-4 oraz 5 dni na pozycji 5-10 w miesiącu kwietniu. Zatem koszt dzienny dla pozycji 1-4 to 3,33 zł (100 zł podzielone przez 30), dla pozycji 5-10 odpowiednio 2,33 zł (dla miesięcy które mają 31, 28 lub 29 dni postępujemy analogicznie). Możemy obliczyć wysokość faktury 10*3,33+5*2,33=44,95 zł. W przypadku stałego abonamentu jest to stała miesięczna kwota.

  • Jaką mam gwarancję, że strona osiągnie top10?

    Żadna z firm pozycjonujących nie może dać gwarancji na uzyskanie/utrzymanie top10. Pozycjonowanie zależy od bardzo wielu czynników (wiek domeny, budowa strony www, szybkość działania serwera, linkowanie itd.), także takich na które nie mamy wpływu. Istnieje natomiast możliwość rozliczania się dopiero za uzyskane pozycje, dzięki temu jeśli strona nie znajdzie się w top10 nie zapłacisz ani złotówki.

  • Czy muszę udzielić dostępu do swojej strony?

    Optymalizacja jest niezwykle ważnym czynnikiem przy pozycjonowaniu strony. Pozycjonowana fraza w przypadku fraz o dużym stopniu trudności musi się znajdować w treści strony i innych jej elementach, dlatego najłatwiejszym rozwiązaniem jest udzielenie nam dostępu – w ten sposób najłatwiej i najszybciej dokonamy niezbędnych poprawek. Natomiast jeśli z jakichś względów nie chcesz nam udzielić dostępu nie będziemy tego wymagać – wyślemy listę niezbędnych do wprowadzenia zmian, które można wprowadzić we własnym zakresie.