Dlaczego Social Marketing?

prowadzenie fanpage

Miesięcznie z facebooka w Polsce korzysta 12 mln osób (wyniki Facebooka w II kw. 2014 roku). Niewątpliwie jest to ogromny potencjał reklamowy dla każdej firmy. Facebook ma jednak dodatkową zaletę – każdy pozyskany przez nas fan może pozyskać dla nas bezpłatnie kilku dodatkowych fanów – uzyskujemy w ten sposób dodatkową reklamę. Ważne jest jednak to w jaki sposób prowadzimy nasz fanpage. Jest kilkanaście istotnych elementów prowadzenia fanpage na facebooku – dzięki temu social media jest dobrym narzędziem reklamowym i warto zadbać o pozytywne relacje z klientami w social media. To także świetne narzędzie do poinformowania naszych klientów o nowościach czy promocjach  w naszej firmie.

Czy media społecznościowe są dla każdego?
Są oczywiście branże dla których prowadzenie fanpage jest utrudnione, a prowadzenie fanpage dla samego prowadzenia mija  się z celem, są również i takie branże dla których niezbędne jest posiadanie profilu na facebooku. Dla każdego właściciela hotelu czy szkoły językowej to świetna okazja do tego, aby pozyskać klienta z polecenia.

Lepiej dobrze albo wcale…

W social media liczy się pomysł, inwencja oraz kilka żelaznych zasad prowadzenia fanpage. Dlatego jeśli nie masz czasu na prowadzenia fanpage swojej firmy warto powierzyć to zadanie profesjonalistom, którzy nie tylko będą wiedzieć kiedy jest najlepszy czas na umieszczenie wpisu, ale także jaka powinna być jego treść, odpowiednia grafika oraz jak go wypromować. Profil na facebooku aktualizowany raz na rok z 40 fanami nie tylko nie jest wizytówką naszej firmy, ale także daje potencjalnym klientom do myślenia czy nasza firma w ogóle istnieje. Dlatego jeśli chcemy inwestować w social media… róbmy to dobrze albo wcale!

Social Media to doskonała wizytówka naszej firmy i sposób na pokazanie się z innej strony. Jeśli chcesz inwestować w media społecznościowe,
ale nie masz czasu skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę!