Tutaj jesteś

Wsparcie techniczne dla firmy – jak wybrać i na co zwrócić uwagę?

27 lipca 2022 Biznes Wsparcie techniczne dla firmy

Dostęp do odpowiednich systemów informatycznych oraz infrastruktury komputerowej stanowi podstawę działania większości współczesnych przedsiębiorstw. Należy przy tym zadbać o ich sprawność – to znacznie łatwiejsze z profesjonalnym wsparciem technicznym.

Jak wybrać wsparcie techniczne dla firmy?

Wybór tego typu rozwiązań będzie w dużej mierze zależny od urządzeń i programów wykorzystywanych na co dzień w firmie. Jednak zawsze niezbędne będzie zadbanie o niezawodność oraz stabilność. Często tego typu wsparcie bezpośrednio łączy się z „bazową” ofertą firm działających w zakresie IT – możemy na to liczyć na przykład w przypadku skierowanych do przedsiębiorstw rozwiązań od INEABiznes może wykorzystywać szereg różnych funkcjonalności, ale zawsze warto zainwestować w profesjonalną obsługę techniczną.

Co oznacza parametr SLA?

Na co zwrócić uwagę przy wyborze wsparcia technicznego dla firmy? Poszczególne serwisy często są oznaczone parametrem SLA, czyli „service level agreement”. Jest to procentowo wyrażona dostępność usług gwarantowana umową. Im więcej, tym lepiej – warto więc wybierać rozwiązania z SLA na poziomie 99% lub jeszcze wyższym, na przykład 99,9%.

 Wybierając wsparcie IT, należy zwrócić uwagę także na dostępność. Najbardziej zaufani dostawcy są w stanie zaoferować pomoc w trybie 24/7/365. Dzięki temu można mieć pewność, że przedsiębiorstwo będzie w stanie skutecznie funkcjonować niezależnie od aktualnych zagrożeń. To również gwarancja szybkiej reakcji na różnego rodzaju awarie.

Data Center ze wsparciem technicznym

Na jakie rozwiązania warto postawić, by usprawnić funkcjonowanie współczesnej firmy? Świetnym wyborem może okazać się skorzystanie z usług dostępnych w ramach Data Center, czyli centrum przetwarzania danych. To idealny sposób, by regularnie wykonywać bezpieczne backupy zgodnie z zasadą „3–2–1”, a także czerpać z możliwości kolokacji serwerów, wirtualizacji maszyn czy dedykowanych rozwiązań projektowych. Nie bez znaczenia jest tutaj zakres wsparcia technicznego, który może znacznie wpłynąć na standard usług.

Z firmą INEA biznes jest łatwiejszy i bezpieczniejszy

Warto przyjrzeć się nieco bliżej propozycjom firmy INEA – to jeden z niewielu podmiotów, które dysponują własnym Data Center na terenie Polski. Na jakie wsparcie możemy liczyć w tym przypadku? To między innymi całodobowy monitoring specjalistów, którzy czuwają nad systemami 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Dodatkowo centrum przetwarzania danych spełnia wymogi standardu TIER III – oznacza to, że obiekt dysponuje zapasowym torem zasilania, który zapewnia nieprzerwaną pracę nawet w trakcie przeprowadzania działań konserwacyjnych. W efekcie dostępność stoi na poziomie wynoszącym aż 99,982%. Wszystko to łączy się ze stosunkowo niskimi kosztami inwestycyjnymi i wysokim standardem zabezpieczeń. Takie połączenie to idealny wybór dla każdego biznesu, który chce postawić na nowoczesne, rzetelne rozwiązania.

Hurtownie dentystyczne

Redakcja sevana.pl

Witamy na Sevana.pl – serwisie, który łączy pasję do nowoczesnego stylu życia z rzetelnymi informacjami z różnych dziedzin. Jesteśmy grupą entuzjastów, dla których ważne jest dostarczanie czytelnikom wartościowych treści i inspiracji.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?